Talouden ainoana aikuisena olen huomannut iltojen olevan kuolettavan tylsiä. Uni tulee vasta puolenyön aikaan ja lapset ovat sängyissään jo aikaisin. Joten minulle jää useita tunteja pelkkään lorvailuun, varsinkin nyt kesällä, kun ei ole koulua. Mitä tekisi?

Olen katsellut televisiota miljoonia tunteja, ohjelmia joista en edes pidä. Olen saanut siitä päänsärkyä. Sitten aloitin ompelun. No se oli hauskaa. Ehkä kolme kertaa jaksoin nauttia siitä. Kuitenkaan en ollut siinä hyvä ja loppujen lopuksi koin sen kovin tylsäksi (ja sormeni kärsivät jatkuvista neulanpistoista). Jotain täytettä iltoihin oli kuitenkin saatava. Keskustelupalstat oli koluttu läpi, eikä niistäkään ollut iloa pitkäksi aikaa. Tietysti olen piirtänyt (ja ikäväkseni huomannut etten oikeastaan osaa enää piirtää). Mutta inspiraatio loppui, päässä ei ainuttakaan ideaa, jotka osaisin piirtäen toteuttaa. Joten.. Tilasin kitaran. Se saapui eilen. Ehkä opin soittamaan ehkä en, aika näyttää. 

 

Se on kiiltävän musta, joka kävisi kuvista ilmi, JOS osaisin käyttää kameraa niin hyvin kuin itse haluaisin. Se on siis niin kiiltävä, että siitä voi peilata itseään (jos tahtoo :D). Minusta se on kaunis. Vaikkakin se on halpa. Se ei siis ole mikään erityisen hyvä kitara, mutta en viitsinyt investoida siihen kovin suuria summia, koska en tiedä jaksanko kuitenkaan kiinnostua sen soittamisesta kovin pitkään. Minulle tilanteeseen nähden se on oikein hyvä. :) Ensimmäiseni. 

Olen opetellut muutamaa sointua jo, sekä nyt harjoittelen niiden vaihtamista nopeasti. Harjoittelua hidastaa kipeät sormet, mutta siihen olin jo osannut varautua.